Gør Kanal Frederikshavn til min startside
10.12.2009 | Af: Mike Grey

Spændende lokalopgør i vente


Sikken en kamp at glæde sig til :-)

Aab på hjemmebane !!!! hvilken kamp at gå til landsholdspausen på ?
Man kunne ikke ønske sig en bedre modstander til denne festlige fredag, hvor der er arrangeret happy hour og live musik inden kampen.


Vi har revance tilgode fra kampen i Aalborg, hvor vi mødte et meget stærkt hjemmehold, som var os overlegen i hele kampen. Vi lavede en del fejl, og det VIL VI RETTE OP PÅ I DENNE KAMP !!!!

Jeg forventer rigtig mange mennesker på Scanel Hockeyarena, som faktisk er ligaens 2. bedste hjemmebane, kun overgået af Sønderjyske.

Vi spillede søndag den 29. november imod Sønderjyske, nummer 3 imod nummer 1. Her var der "bare" mødt 730 tilskuere frem. I min verden var det lidt skuffende.

I sidste hjemmekamp imod Rødovre var der mødt 750 tilskuere frem, også lidt skuffende, men her havde vi trods alt tabt "hele" 2 kampe ud af 3. 0-5 til Sønderjyske og 1-7 i pokalsemifinalen til Rungsted. Vi vandt en vigtig kamp, imellem de 2 kampe, i Odense.

Grunden til min lidt skuffende holdning er altså, at man har råbt efter et ligge i toppen af ligaen og man skal da spille med sine egne unge spillere, når nu de udlændinge ikke gider arbejde alligevel !!!!
Nu ligger vi nummer 3 (det gjorde vi også imod Sønderjyske) vi spiller med et af de mest "danske" hold i ligaen, og det er vores "egne" spillere, som er profiler !!!

Det jeg vil opfordre til er egentlig bare at støtte op omkring holdet, for jeg har sagt det en del gange - mange folk på tilskuerpladserne hjælper altså holdet på en positiv måde.

Jeg er optimist og skyder på over 2000 mennekser imod Aab, og så skal jeg nok love at holdet vil gøre ALT for at vinde, i hvert fald kan i forvente en meget hård kamp med hvad sådan en tilhører :-).

Måske skal der tænkes i andre baner mht. hvordan man får flere folk ud til Scanel Hockeyarena, men det kan vi jo lave en debat om her så !!!

Et af de føste spørgsmål er altid prisen !!! ville det være en ide at sætte prisen ned ? og hvad betyder det for dem, som allerede har købt sæsonkort ?

Bare lad debatten køre - måske kan der komme en kanon ide til, hvordan vi får flere folk på Scanel Hockeyarena !!!!

Rigtig god kamp imorgen
Mvh. en MEGET klar Mike Grey


BillederTilføj billede

Der er desværre ingen fotos/videoklip til denne nyhed.

VideoerTilføj video

Der er desværre ingen fotos/videoklip til denne nyhed.

Kommentarer

Janni Jensen, tårs 29-12-09 21:10:
http://www.facebook.com/profile.php?v=app_2392950137&ref=profile&id=1164982577#/video/video.php?v=1312683214891

så viser vi white hawks vi er rigtige fans imorgen, når der skal spilles mod aab..
Jesper Heintzelmann, Storvorde 25-12-09 10:24:
Nå men nu når debatten er ved at dø :) så har jeg lige et lille "forsinket juleønske" tror hvis vi ser Grey og co lave lidt flere herre tacklinger ala dem her , så kommer tilskuerne også :)
http://www.youtube.com/watch?v=yPbwJMlmfdo
Jesper Heintzelmann, Storvorde 18-12-09 07:24:
Svar til Franch Helmuth.

Ok , nu oplever jeg ik problemet så voldsomt stort . Men jo, folk skal self føle sig godt behandlet . Service niveauet kunne sikkert nok trænge et lille hak opad :)
Jørn Sivertsen, Frederikshavn 17-12-09 10:59:
hold da op, det er da dejligt at se hvor meget gang, der i debatten herinde.
Men der skulle alligevel 2 specielle indlæg til at få mig til tasterne.

Det ene var det, hvor Michael Petersen skriver, man ikke betaler det samme for discountpølser contra gøl i fakta, i samme indlæg står der, at White Hawks, burde have sat prisen ned, på grund af et dårligere produkt.

Jeg mener, i øvrigt ligesom Mike, ikke at produktet er dårligere, alle klubber har skåret ned, og ligaen er måske internationalt set dårligere, men vores hold, for det er jo vores hold i år, er ikke "discount pølser", de er heller ikke dårligere end de øvrige hold i ligaen. Se tilbage på de foregående år, har vi så ligget på 3. plads ved julepausen, nej vel. Knægtene gør det flot, så kom bare selvom det koster 90 kr., hvilket jeg synes er en ok pris, og med et årskort, så er prisen jo endnu bedre.

Så var der lige et andet indlæg, nemlig indlægget fra Christian Christensen om, hvorfor Mike ikke stopper.
Det er ikke mange kampe du har set i år, kære Christian. Det kan da godt være, at Mike ikke er den hurtigste, men det har han jo aldrig været ;-), men han kæmper altid, og i denne sæson har han brugt rigtig mange af sine kræfter på at tage de tæsk der skal tages, så de unge kan spille hockey, og det gør han fantastisk. Og så har han også fundet balancen i at undgå udvisninger i kampene, det var han ikke så god til i starten af sæsonen, men jeg skal love for at Mike Grey er manden, der kan og skal holde sammen på knægtene.

Og så til sidst, så kunne jeg ligesom Jesper Guldbæk også godt bruge lidt mere "nærhed" fra organisationen White Hawks. Der er en der skriver noget med, at man som tilskuere skal føle sig velkommen, og her er jeg fuldkommen enig, uanset om man er den der modtager pengene ved indgangen, kontrollør, ølsælger, pølsesælger eller direktør for WH, så sker der jo ikke noget ved at smile og komme med venlig/sjov bemærkning. Jeg ved godt, at næsten alle er frivillige og at de helt sikkert gør deres bedste, men smil og verden smiler til Jer. :-)

Til allersidst - Mike - glem de mål, bare fortsæt med at kæmpe og vinde Jeres kampe, så er jeg tilfreds.

DER ER KUN EEN 23 - husk det !!!!
Franch Helmuth, Frederikshavn 17-12-09 09:03:
Svar til Jesper Heintzelmann.

Jeg mener, der mangler nogen ved indgangen der byder publikum velkommen (med et smil) evt. med kampprogram m.m. ---- det ville hjælpe gevaldigt.
"Smilet er den korteste afstand mellem mennesker"

De forbistrede stolper er heller ikke publikumvenligt.....
Jesper Heintzelmann, Storvorde 16-12-09 23:16:
Franch Helmuth
Hmm føler du dig ik velkommen ude på isstadion ?? det må du vist forklare nærmere ??
Franch Helmuth, Frederikshavn 16-12-09 20:07:
Mike Grey - når publikum føler de ikke er velkommen i hallen, så møder de heller ikke op....
Får du en invitation til en fest og du ikke føler dig velkommen, melder du så ikke afbud :-)

Det er længe siden White Hawks mistede de store profiler, der kunne tiltrække publikum med deres tilstedeværelse på isen !!!
Janni Jensen, tårs 14-12-09 22:38:
Hej igen

jeg holder med dig Jesper Iversen, med alle fans skulle mødes. så vi kan vise vi er en klub der holder sammen med mange traditioner
Jesper Guldbæk Iversen, Aalborg 14-12-09 21:45:
Der kan være mange årsager til hvorfor folk ikke kommer; prisen, stolper, forholdene, spillet osv.!

Jeg kan i virkeligheden kun snakke for mig selv. Jeg har grundet arbejde, anden sport samt sygdom i nærmeste familie kun haft mulighed for at være til to kampe i år. Mod SE og AaB - meget kan man sige omkring spillet, men det var ikke det der gjorde at jeg overvejede at komme igen - fordi det har ingen betydning for mig - jeg kommer i det omfang jeg har mulighed for det! Men jeg stod på lægterne og havde en masse tid til at tænke (pga. spillet). OG der kom jeg frem til at klubben ikke giver mig bare én god grund til at komme igen.. Man er overladt til sig selv og til selv at overveje om jeg vil komme igen! Man kan kalde det for passiv til neutral holding.

Jeg mener, især set i lyset af krisen mv., at man burde være neutral til offensiv... Hvor er de folk der byder velkommen?! - (hvorfor er det de samme folk som står og tager imod folk gang på gang?! - Der må være nogle skuespillere i Frederikshavn, som kunne stå i indgangen og sige kunne jeg friste med et kampprogram, en puck til puckspillet eller en fontæne til når spillerne løber på isen. - Bare en der snakker til dig, lige en person der siger: er der noget jeg kan hjælpe dig med..?! Det kunne også være Mogens eller en fra bestyrelsen der kunne byde velkommen til kampen ti min. før kampstart..


Dernæst har jeg ikke indtrykket af at der rigtig er noget at stå sammen om, klubben giver mig ikke noget at brænde for, sådan 100%. Hvad med lige at skøjte en runde på isen og lige få tilskuerne lidt mere op?! :-)

Derudover synes jeg man skulle overveje opbygningen hallen, specielt stole rækkerne.. Jeg tænker evt. at man kunne placere dem centralt på langsiden, ligesom man så det i den gamle skøjtehal i Aalborg. Så ville der blive plads til supporterne kunne få deres eget ståsted (i stedet for nede bag målet) - Hvis supporterne var placeret på langsiden ville man let kunne få langsiden med.

MEN FREM FOR ALT MENER JEG AT ALLE OS HER DER HAR SKREVET + DEM SOM OGSÅ ELSKER WHITE-HAWKS SKULLE MØDES OG GIVE KLUBBEN NOGLE AF DE MANGE IDEER, SOM VI HVER ISÆR FØLER DER MANGLER!! - Det kunne være mange af ideerne var de samme... ?! :-)

Aalborg på landkortet - WHITE HAWKS I HJERTET!!!!
Chrstian Møller Nielsen, Aalborg 14-12-09 18:48:
Hej endnu engang.

Måske er det en ide at et par spillere og træner besøger ungdomsuddannelserne og større virksomheder i lokalområdet? Start med et oplæg, der retter sig mod dem man besøger.
Er det en skole, så fokuser på hvordan idræt er med til at skabe nye venner, give sammenhold og give overskud i hverdagen.
Er den en virksomhed, så fortæl om nogle teknikker til at nå professionelle mål, samt hvordan man får fritid, idræt, arbejde og en travl hverdag til at hænge sammen.
Efter oplæget skal der selvfølgelig være tid til at snakke med de fremmødte og fribilletter skal deles ud med rund hånd, jo flere jo bedre. Måske kommer 10% igen fremover os støtter op om sporten. Alle ved jo, at det er sjovere at være i hallen når der er fuldt hus, end når man kun er 700. Stemningen er en helt anden, og det burde være let at fange nogle af de "nye" tilskuere.
Peter Vester, 14-12-09 11:25:
Hej igen.
Tror bestemt en profil af spillerne ville blive modtaget positivt, men nok mest for dem der er fans. For vi kan vel sige der er lidt af det i ishockey drengene på tv2, men det ser jo ikke ud til at det har hjulpet så meget på tilskuertallet. Desværre. Men kunne WH måske være med til at udbrede kendskabet, måske ved at lave events, det kunne jo være en kamp mellem tilskuere og holdet eller dele af holdet. Hvor der til hver kamp blev udtrukket en tilskuer eller flere som så kunne deltage i denne kamp. Eller måske få lov til at være i omklædningsrummet under kamp "ved det ikke lugter godt" men det ville jo ihvertfald give en oplevelse til fans. Desuden savner jeg måske også at der bliver gjort noget bredt ved det er meget svært. Men kunne man få mere ud af at få hockey ud af den medie aftale med tv2sport, for der er ikke mange kampe på tv alligevel, så man dermed kunne lave online streaming, ved alle klubber mister en rimelig indtægt fra TV. Kunne en kommentator der virkelig lever sig ind i kampen hjælpe, altså i hallen?
Er det evt. muligt at få kommentarer fra spillere over højtalerne efter en periode f.eks. Det kunne jo evt. være en Mike der siger, vi spiller sku godt og det er dejligt at hører jer her i hallen, men det ville give ekstra energi med lidt mere sang fra jer tilskuere, eller "DET GIK SKU IKKE GODT.. vi har brug for jer nu..." Altså en kommentar "uden filter" fra dem på is'en. Hvad med nogle stars som bliver kårret lige efter kampen, der er mange gode tiltag vi kan nappe direkte fra NHL.
Jesper Heintzelmann, Storvorde 14-12-09 07:17:
Hej

Først vil jeg sige , at det er super at du gider at bruge tid på denne debat Mike :)
Og ja mon ik du får sat skiven i kassen , bare du forsætter med at lave ass.
Nej der er ingen nemme svar til denne problem stilling , hvordan får vi flere tilskuer til fwh kampe ??
Vi har et hold fyldt med masser af talent og erfaring og så er det lokale drenge , noget som vi har ønsket i flere år , istedet for udl i mangel af bedre. Kom til at tænke på hvis Kanal frederikshavn lavede en "PROFIL" af hver enkelt FWH spiller , en spiller om ugen eller noget i den stil . Så folk ku fpå en fornemmelse af hvem de er , og på den måde komme til at kende dem bedre . Så ku tilskuerne få den fornemmelse at man "kender" dem som skøjter rundt på isen.
ved ik om det giver flere folk på lægterne ?? Hva siger i ?
Mike Grey, 14-12-09 00:19:
Dejligt med noget debat. Det var blandt andet meningen med mit indlæg !!!

Jeg er enig i mange af jeres forslag, men det perfekte svar er vel umuligt at finde, som bl.a Peter Vester skriver. Jeg kunne sagtens se ideen med at man satte entreen ned med x antal kr. Men ville det give det tilsvarende i "kassen" ? Man har f.eks forsøgt sig med forskellige priser, til hvem man nu mødte, i Hvidovre. Mener dog ikke, at det har været den store succes !!

Jeg er ikke enig med Michael Petersen i at man har et dårligere produkt og derfor skal sætte prisen ned. Synes netop i år, at holdet har vist de er i stand til at være med i den sjove del af tabellen.
Jeg er i øvrigt heller ikke enig i, at man skal skære kampe af grundspillet. 36 er simpelthen et minimum af kampe, hvis Danmark vil beholde sin meget fornemme plads i A-gruppen. Man skal ikke til at spille færre kampe herhjemme. jeg synes allerede, at det var et problem i år, at man "tabte" kampe pga Herlev´s udeblivelse.

Jeg er fuldstændig enig med dig Jesper Heintselmann - det er meget skuffende at jeg ikke har scoret endnu :-( Men måske pucken pludselig rammer mig tilfældigt foran mål ?

Jeg synes det er en fantastisk ide med at lave noget mellem klub/spillere og fansene - det kan jeg kun bakke op omkring. Jeg er imponeret over dem, som følger os rundt i hele hockey Danmark, for dem er der altså en del af !!

Jeg bliver selvfølgelig også nødt til at kommentere på Christian Christensen´s indlæg. Jeg er da ked af, hvis du har den opfattelse af mig, men jeg må indrømme at du tager fejl, rigtig meget endda !!!! Jeg elsker ishockey og klubben i Frederikshavn. Og hvis jeg følte, som du mener jeg gør, så var jeg altså stoppet for længst. De fleste spillere dyrker hockey fordi de elsker sporten, men du er da velkommen til at have din egen mening, jeg var bare nødt til at kommentere herpå.

Men endnu engang synes jeg det er dejligt at debatten "ruller", det viser da, at mange ønsker det skal gå godt for holdet i whitehawks. Fortsæt bare :-)

Venlige hilsner fra Mike Grey
Janni Jensen, tårs 13-12-09 20:40:
Hej Mike

Jeg er helt enig med dig i at det er skuffende, efter min mening er det utroligt meget skuffende.
Vi gør alt for at bakke jer op hver gang!
- Jeg vil så ikke sige at prisen er for høj, for min mening er hvis man er rigtig fan så kan man også godt støtte jer! I den svære tid! Men man kunne måske få lavet noget halløj man kunne bruge under kampen, som man er med til at betale for ved indgangen. Jeg synes vi mange en rigtig fan klub som kunne sørge for sådan nogle ting.

Jeg holder med Jesper i at man godt kunne lave noget med fans og spiller. Det ville lave en stor stemning inden kampen. Så kunne i os fortælle hvad i forventer af os.
Man kunne også lave noget med man kunne vinde jeres stav, eller andet udstyr.
Og ligesom Jesper siger at man kunne lave noget når i er på udebane også.
Så der hele tiden er stor opbakning.

I kunne os få flere skoler med hvor i kunne lave et tilbud til en skole, f. eks HNX i Hjørring, der ved jeg vi er flere fans og godt kunne tænke os og få lavet noget mere omkring hockey. Især når i har sådan et ungt hold.

Ellers vil jeg bare sige at i kan være stolte af det hold i har fået, og jeg altid vil komme til en hver hjemme kamp.
Peter Jensen, 13-12-09 11:56:
Hej Christian:

Noget tyder på, at du ikke har set de samme kampe som jeg..... Mike Grey er nærmest uvurderlig for Whitehawks.

Peter
Christian Christensen, Frederikshavn 12-12-09 16:31:
Hej Mike

Hvorfor er det du ikke stopper med at spille ishockey, har set ishockey siden år 1999, og hver eneste sæson har du været tændt. Men i år er du virkelig et lys som næsten er slukket, der er ikke gnist i noget, du banker aldrig med døren når du er utilfreds eller noget. Synes ærligt du skulle komme op i gear, ikke i dit spil men i dit hjerte... Kom nu frem og vis nr 23 kan endnu

Ha en god weekend
Michael Eriksson Kristensen, 12-12-09 09:27:
Hej Mike og andre.
Jeg er helt enig med Mike Grey i, at det er skuffende der ikke møder flere tilskuere op, nu her hvor vi rent faktisk er tophold. På nær Vojens, har vi jo bevist at vi er i stand til at slå alle hold i denne sæson.

Hvad skal man så gøre for at få tilskuere ind i hallen og støtte vores lokale helte, som vi holder så meget af?

Jeg tænker lidt på netop Vojens. Danmarks i særklasse ringeste skøjtehal for tilskuere, og alligevel dukker der 1800-2200 op stort set hver eneste gang. Udsynet i hallen dernede er miserabelt, så den der med at stolperne i Scanel Hoskey Arena får folk til at blive væk, er en dårlig undskyldning.

Stemningen i Vojens er unik, Helt uden sidestykke. Men det kunne den vel også blive heroppe? I Vojens arrangerer man to-tre gnage om året telt-fest ude på parkeringspladsen før fredags-kampe for alle tilskuere. Det var måske værd at prøve, med Live-Musik og evt. Mike Grey, Henrik Christiansen eller andre kom forbi og talte lidt med tilskuerne inden kampen, og ikke mindst naturligvis efter. Det ved jeg fungerer fint i Vojens, og har faktisk selv været med til nogen af deres fester dernede. Skide hyggeligt.

Jeg kunne godt tænke mig noget mere dialog mellem spillere/trænere og tilskuerne. Igen mht. Vojens. Når de spiller udekampe, så mødes tilskuerne ovre ved omklædningsrummet, og Søren Stockfich (sportschef) taler med alle tilskuerne inden de tager hjemad. Det er respekt for de fans der har taget den lange tur til eks. Rungsted, Odense eller hvor nu det har været. Spillerne kommer også tit ud og hygge-snakker.

Men ja, vi skal have flere tislkuere i Scanel Hockey Arena, for der er mange gode oplevelser derude, som de spillere giver vi tilskuere. Jeg håber man måske kunne tage initiativ til en telt-fest, og så ellers bare håbe at folk kommer derud, og får øjnene op for, at der er en vare her, som spillerne sælger på ganske fornuftig vis.

Held og lykke Mike og co. (Og Mike, jeg ved du scærer mod herning) :-)
Jesper Larsen, 11-12-09 16:15:
Noget af forklaringen skal uden tvivl findes i det faktum, at Isstadion til White Haks kampe er plastret ind i irriterende, alt, alt, alt, alt, alt for høj og fuldstændigt overgearet musik. Det er simpelthen ikke til at holde ud, og skal man holde en samtale i gang, er man virkelig på den. Det går jo ikke.
Det er også dumt, mener jeg. White Hawks burde jo netop sørge for, at rammerne for ordentlig fandyrkelse af holdet er til stede, men skulle de stakkels trøjeklædte engagerede fans eksempelvis have forberedt en slagsang - den slags gør fans fo, og det er stemningsskabende - så kan de droppe alt om at afsynge den, for når der er spilstop er musikken øredøvende og stemningsodelæggende høj. Så I har selv noget af skylden..........
Peter Vester, 11-12-09 14:56:
Ja, vi er jo nok ikke nogen der har det perfekte svar. Men jeg tror bestemt WhiteHawks ville kunne nyde godt af at skaffe et brede netværk, da mange af os unge der var helt skudt i hockey i folkeskolen er flyttet til studie byer. Men Jeg tror måske et råd ville være at få de unge til hockey. altså måske sætte "børne rabat" til 18 år. Da mange unge ikke tjener nok penge før de når den alder. Fanger man så 1 ud af 10 der bliver der efter de runder de 18 så vil det jo forhåbentlig skabe lidt flere på lægterne. Jeg savner også at der er tilladt noget "vildskab" ved tilskuerne. At en person tyre en øl i joden ved et mål, det kan jo ikke skade nogen, selvfølgelig skal de ikke kastes til højre og venstre. Derudover savner jeg nogen der griber trommer, horn osv. uden man bliver kigget underligt på. Jeg kan da huske da vi med folke skolen var ude og male tilskuere, det skaffede os gratis billetter og lidt let tjente penge til studie tur. Så måske skal der laves lidt projekter med lærer og elever omkring på folkeskoler, Gym, HTX. Jeg tror problemet er sket i takt med at der er sket en stor fornyelse og vi er jo i det SORTESTE-jylland her kan vi jo ikke lide forandring :D.
Peter Jensen, 11-12-09 14:32:
Tilskuerne kommer først til slutspillet, sådan har det stort set altid været! Med undtagelse af kampene mod AaB, er der sjældent fyldt op på lægterne i grundspillet!
100 kr. er billigt for 2+ timers underholdning, finanskrise eller ej.
Karina G, 11-12-09 14:25:
For det første har Jesper H helt ret - man er til at sætte prisen ned.
Desuden tror jeg også, at vi er nødt til at etablere en ny fangruppe, så der kan komme nogle sange og noget under kampene.. Vi skal have alle med, så vi ikke kun står en gruppe på 20 ovre i hjørnet. Det fungerede fint sidste år, men det er som om folk er faldet lidt af på den.. Selvom det forslag måske ikke får flere folk derud, så kan det hjælpe med de 700, der allerede er mødt op.

Til jer der påpeger Mikes målsituation, så vil jeg lige sige, at Mike da allerede har lavet 11 assists, og at dette da må være mindst lige så vigtigt som selve målene. Det andet skal nok komme, når der er brug for det.. :-)
Michael Petersen, Frederikshavn 11-12-09 11:43:
Jeg er enig her med Rasmus. Entré prisen er dog 90 kr. Men det er bla her det store problem er, samtidig med at unionen/klubberne fuldstændig har ødelagt tuneringen for sig selv ved at spille 36 grundspilskampe med blot 9 hold!

Men når klubben vælger at skære så kraftigt ned som er tilfældet i år, så skal prisen også føle med for mange. Det er ikke sket denne sæson, man har beholdt prisen på 90 kr. I mine øjne skulle man have gået ned i noget der hedder 70 kr for at sende et signal til publikum om at det også skal komme dem til gode at produktet er blevet væsentligt billigere.

Man giver heller ikke 40 kr for en pakke discount pølser i Fakta, når en pakke GØL koster det samme.

Men det er ligeså meget de utrolig mange kampe i grundspillet der er ødelæggende for dansk ishockey. Det er jo kun typer som mig der har været bidt af en gal puck i 24 år nu der gider og komme kamp efter kamp. Jeg har fuld forståelse for at folk bliver hjemme. Alene Herning havde vi mødt 7 gange 2½ måned efter de første træningkampe var i gang!

Og alle de lokalopgør mod Ålborg er jo heller ikke som engang mere, når der er så mange kampe. Skulle man kun møde dem 2 hjemme og 2 ude en hel sæson, så blev disse kampe langt langt mere attraktive, men nej der skal bare køres nogen kampe igennem systemet og så står man bare som leder og ishockey spiller og undre sig hvorfor folk ikke kommer!

Få dog skåret 10-15 kampe af det grundspil så ligaen kan blive interssant for folk igen. Man får ikke flere penge ud af det her, det er det bevist flere år nu.
Tilskuere snittet over hele landet er faldet med 40% mindst...
heidi stricker, frederikshavn 11-12-09 09:06:
kære mike.

ja det er skuffende at der ikke kommer flere til jeres kampe. men også at opbakningen for de få tilskuer der kommer ikke lige er som den burgte være. måske du skulle snakke med alle de ehvervsfolk om ikke de kunne hjælpe med bare at klappe med når det sker.
tror også snart at alle kan synge bare en af de sange der bliver sunget.
ja det er dyrt at komme ind og skal man så ha mad- øl- sodavand kan det nemt blive til en krig. ved ikk lige om der kan gøres noget ved det.
stolperne at de er jo kommet for at blive der blev også snakket om at der ville blive gjort noget ved dem. så alle kunne se noget. der er bare ikk sket en skid
håber at der vil komme mange i aften.
god kamp og få så den puk i MÅL mike
Jesper Heintzelmann, Storvorde 10-12-09 23:52:
Hej Mike
Uha ja det er jo et svært spg , hvordan kommer der flere folk ud på isstadion ?? er prisen for høj ? Er det manglende markedsføring af kampene fra klubbens side af ?? er det finanskrisens skyld ??
men hvis jeg husker ret så er der en lille stigning i gennemsnittet pt for FWH . :)

Tror man er nød til at gi tilskuerne noget for pengene , kom 3 betal for 2 , 1 gratis øl på billetten , bestil mad og entre på hjemmesiden til god pris (125 kr ) det kiu være en burger + sodavand .
Nu når der er fredagskampe så skal den ha fuld skrald på lyd og lys .

Blot nogle løse tanker
ps syntes også det er skuffende i min verden at du ik har scoret endnu :)
Chrstian Møller Nielsen, Aalborg 10-12-09 22:24:
Måske kan der laves flere arrangementer ala tirsdagens, hvor man får nogle firmaer til at sponsorere en del af billetten?

Mere omtale i lokale medier, evt med en konkurrence i lokalradio hvor man kan vinde billetter?

Det er selvfølgelig surt for dem med årskort der allerede har betal fuld pris for en hel sæson, men med kun godt 700 tilskuere, er der alligevel en stor del der ikke får noget ud af at have købt adgang til et helt år.
Rasmus Larsen, 10-12-09 20:12:
Vi bor i en by hvor efterhånden halvdelen er blevet fyret. Det koster 100 i entré og med de priser der ellers er derude har man hurtigt brugt 200 for en kamp. Der er vel i gennemsnit 3 hjemmekampe om måneden så det er min 600 kr. Jeg har efter min fyring 1700 om måneden.

You do the math, Mikey!!!! ;-)

Informationer til dette indlæg

Læst: 2103 gang(e)
Bedøm:
Afgiver din stemme
Rating: 4.2 af 5 fra 12 stemmer.
Klik på antallet af stjerne for at stemme
<- Tilbage

På denne side blogger seks forskellige frederikshavnere. Som udgangspunkt kommer der mindst ét nyt indlæg om ugen.

  • André Hansen:
    Gymnasieelev, klatrer, filminstruktør

  • Anna Marie Pedersen:
    Skolelærer, opfinder af sundhedssitet www.GnaskeHelten.dk

  • Mike Grey:
    Ishockeyspiller, ”stjerne” i Frederikshavn

  • Peter Bagge:
    Direktør og medejer af www.torvet.dk

  • Peter Laigaard:
    Lektor, byrådsmedlem, håndboldtræner

  • Stener Glamann:
    Journalist, partner i Tankegang
 

Flere nyheder





Indlæser nyheder