Gå til hoved-indhold
20. januar 2017 - kl. 16.01

Rikke Nielsen bliver ny afdelingsleder i BDO

  • 1 af 2
    FOTO: BDO
  • 2 af 2
    Rikke Nielsen får ansvaret for Service- og Supportteamet hos BDO.
Af: Kanal Frederikshavn

BDO i Frederikshavn styrker Business Support og ansætter Rikke Nielsen som afdelingsleder for teamet.

Fra 1. februar forstærkes ydelsespaletten hos BDO i Frederikshavn inden for serviceområdet Business Support, som dækker bogførings- og kontorassistance. På BDO-kontoret har man nemlig ansat Rikke Nielsen som ny afdelingsleder for Service- og Supportteamet.

Rikke Nielsen, der er 42 år og uddannet revisor, får nu 35 kollegaer på BDO-kontoret i Frederikshavn. Hun har været selvstændig freelance bogholder i 10 år, og hun bringer egne tilfredse kunder med ind under BDO-paraplyen.

Tommy Andersen, partner og statsautoriseret revisor hos BDO i Frederikshavn, fortæller:

- Vi oplever stor efterspørgsel efter hjælp til bogholderi, løn og anden kontorassistance. Derfor ønsker vi at styrke og udvikle vores Service og Support afdeling, og vi ser i Rikke Nielsen den rette person til at lede den udvikling. Mange små og mellemstore virksomheder ønsker vores hjælp til bogførings-, kontor- og øvrige businesssupportopgaver. Nogle gange ved sygdom, barsel og lignende, men ofte også som en fast løsning, hvor virksomheden ikke har arbejde nok til egen bogholder, og hvor alternativet er, at ejeren bruger de sene aftentimer på administration. Derudover mener vi også, som rådgivende revisorer, at det giver rigtig god mening, at ejeren bruger sin tid på driften og lader en uddannet og fagligt opdateret bogholder arbejde med administrationen. Det er mere optimalt.

Rikke Nielsen bliver leder for afdelingen, som dels udfører arbejdsopgaverne på kontoret på Rimmens Alle 89 og dels ude lokalt hos kunderne.

- Jeg glæder mig virkelig til at tage hul på opgaverne og være med til at udvikle afdelingen. Service og Support er en hjælpende hånd, der går direkte ind hos kunden og tager fra på meget centrale områder, og man mærker virkelig, at det gør en forskel for kunderne. Det bliver fantastisk spændende at blive en del af BDO’s store og solide organisation, og efter 10 år som selvstændig glæder jeg mig til at få 1100 kollegaer rundt om på de 30 danske kontorer, lyder det fra den nye afdelingsleder, som tilføjer:

- Jeg har altid fulgt med udviklingen, som inden for automatisering og digitalisering af bogholderiet og økonomifunktionen går utrolig hurtigt, og nu får jeg endnu bedre muligheder for at kunne tilbyde de gode løsninger. Jeg glæder mig til fortsat at betjene mine nuværende kunder og håber, de vil tage godt imod sceneskiftet og de ekstra muligheder, det giver mig for at hjælpe.

Seneste nyheder

Mest læste nyheder lige nu...