Gå til hoved-indhold
20. oktober 2025 - kl. 10.10

Stena Line tager næste skridt mod en forbedret kundeoplevelse med ny bookingapp

  • 1 af 1
Af: Michael Frederiksen

​​​​​​​Stena Line har lanceret appen Mine Rejser, som samler alt, hvad kunderne behøver for en smidig rejse. Samtidig får både bookingsystemet og loyalitetsprogrammet StenaMORE en opgradering, der skal give en mere personlig og brugervenlig oplevelse.

For at imødekomme kundernes behov fortsætter Stena Line med at udvikle kundeoplevelsen – fra booking til rejse. Derfor er appen Mine Rejser blevet lanceret på det danske marked og bliver omdrejningspunktet for den digitale kundeoplevelse. Appen samler alt fra bookinghåndtering og realtidsopdateringer til vejvisning i havnen og information om åbningstider om bord.

- Med appen Mine Rejser tager vi næste skridt mod en mere personlig og forbedret kundeoplevelse. Vi vil gøre det enkelt og inspirerende at rejse med Stena Line, allerede inden man går om bord – og samtidig imødekomme nutidens rejsendes behov og fremtidens krav til brugervenlige, digitale løsninger, siger Ulf Staaff, Travel Commercial Manager hos Stena Line.

Parallelt udvikler Stena Line også den opdaterede bookingplatform, der blev lanceret tidligere i 2024, med fokus på at gøre bookingoplevelsen mere intuitiv, hurtig og inspirerende.

Loyalitetsprogrammet StenaMORE har ligeledes fået en opgradering. Programmet har fået et mere moderne design, nyt indhold og flere fordele, hvor medlemmer kan optjene point, få adgang til eksklusive tilbud og finde rejseinspiration. Opdateringen gør StenaMORE til et endnu mere værdifuldt redskab til at styrke langsigtede kunderelationer.

Med disse initiativer fortsætter Stena Line arbejdet med at drive digitalisering inden for færgerejser og skabe en sammenhængende helhedsoplevelse for kunderne – både til søs og på land.

Seneste nyheder

Mest læste nyheder lige nu...