Mobil version Gør Kanal Frederikshavn til min startside
 
28.07.2022 | Af: Kanal Frederikshavn

Jacob Risgaard 'scorer' Michael Laudrup i BARONS

Stifter og CEO Joachim Latocha sammen med Michael Laudrup og Jacob Risgaard. Foto: Frank Lohmann
Den frederikshavnske erhvervsmand Jacob Risgaard "har scoret" Michael Laudrup. Han er medejer af den danske skjorteproducent BARONS, der netop har indgået et langsigtet samarbejde med fodboldlegenden Michael Laudrup. Han skal fremover være ambassadør og ansigt udadtil for BARONS.

 

Med Michael Laudrup på holdet får den danske skjortespecialist en ambassadør i den absolutte verdenselite. Ifølge stifter af virksomheden Joachim Latocha er man nu klar til at tage det næste udviklingshop.

Det sker på to fronter, idet BARONS i dag løftede sløret for introduktionen af virksomhedens første produkt uden for skjortemarkedet; nemlig den ikoniske kortærmede polo. Udvidelsen af sortimentet er sød musik i BARONS-investor Jacob Risgaards ører, efter at han i 2020 købte 10 procent af virksomheden i Løvens Hule.

- Hele BARONS-teamet har på kort tid bevist, at vi her i Danmark naturligvis også kan skabe et succesrigt skjortebrand. Udvidelsen med en kortærmet polo er helt naturlig og en vigtig del af vores fortsatte strategi både herhjemme og i udlandet, for selvfølgelig skal vi da også give vores kunder muligheden for at se skarpe ud på strandbaren eller fortovscaféen, når det er varmt, eller man blot ønsker et mere uformelt look, siger Jacob Risgaard.

BARONS har indgået et samarbejde med fodboldikonet Michael Laudrup, der om nogen er personificeringen af både skjorten og poloen. At de to parter har fundet sammen skyldes i høj grad et perfekt match mellem værdierne i BARONS og den tekniske ekvilibrisme, som både Michael Laudrup og BARONS’ skjorter står for.

- Som ambassadør for BARONS får jeg mulighed for at give en ung fremadstormende virksomhed et lille ekstra skulderklap, og personligt vil jeg gerne være velklædt, men ønsker ikke at bruge en masse tid på at købe tøj. På mange måder er BARONS derfor bare det tøj, man automatisk hiver ud af skabet hver morgen, siger Michael Laudrup.

Samarbejdet med Michael Laudrup forventes ifølge BARONS’ CEO at løfte hele fortællingen om virksomheden:

- Man vælger jo ikke Michael Laudrup. Michael vælger dig. Michael er et ikon og har altid stået for mig som den ypperligste ambassadør, man kan drømme om. En person, som for mig er ensbetydende med at gøre tingene ordentligt. Der er nok ikke mange øjeblikke i ens karriere, hvor hårene rejser sig på armene, men det gjorde de, da Michael sagde ja. Vi er naturligvis meget stolte over samarbejdet, siger stifter af og CEO i BARONS Joachim Latocha.

FAKTA om BARON's nye polo:

  • Stoffet er produceret i Portugal
  • Poloen lanceres i tre klassiske farver (hvid, navy og lyseblå)
  • OEKO-Tex 100-certificeret økologisk bomuld med lange fibre
  • Fri for plastikfibre - som altid
  • Finmasket stof, der giver et formelt og klassiske udtryk
  • Alle detaljer er skabt af samme stof for et konsistent udtryk
  • Helt uden logoer
 

BillederTilføj billede


FOTO: Frank Lohmann

 

Kommentarer

Del denne artikel

Flere nyheder





Indlæser nyheder
Close