Kundeaften om nye digitale løsninger og aktuelle emner
Forsyningen inviterer til kundeaften torsdag 25. september kl. 16.00-18.00 på Knivholtvej 15 i Frederikshavn.
Forsyningen gentager succesen fra sidste år og byder igen velkommen til en kundeaften med fokus på selvbetjeningsløsninger, der kan lette din hverdag og aktuelle emner, der berører dig som kunde.
Til arrangementet viser vi dig, hvordan du bruger Forsyningens nye app og får gavn af nye funktioner. Udover at give dig et overblik over dit forbrug og dine udgifter giver appen dig mulighed for at følge elprisen time for time. I denne sammenhæng kommer vi også nærmere ind på regeringens tiltag om at nedsætte elafgiften og hvilken betydning, det har for dig.
Derudover præsenterer vi vores nye system til fejlmelding af gadebelysning, hvor du hurtigt og nemt kan indmelde fejl og følge din sag. Vi fortæller også mere om vores besked-service, hvor du får besked om driftsforstyrrelser, unormalt vandforbrug, og hvornår vi tømmer dit affald.
Kundeaftenen runder også Forsyningens igangværende forbrugervalg, hvor du som kunde kan stemme på de forbrugerrepræsentanter, der får indflydelse hos Forsyningens selskaber og elnetselskabet Elinord.
På Forsyningens hjemmeside kan du læse mere og tilmelde dig arrangementet. Forsyningen er vært ved kaffe og kage, hvorfor tilmelding skal ske senest tirsdag 23. september.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Forsyningens Kundeservice via kundeservice@forsyningen.dk eller tlf. 9829 9000.