Fem uger efter moderniseringen: Quality Hotel The Reef trækker gæster og glade miner
Fem uger efter relanceringen melder det populære hotel om glade gæster og stor interesse for de nye faciliteter – fra badeland og restaurant til mødelokaler og cocktailbar.
Der er stadig duft af nyt træ og friskmalet kaffe i receptionen på Quality Hotel The Reef i Frederikshavn, selvom det nu er fem uger siden, at dørene blev slået op til en total modernisering af det populære hotel og badeland. Efter en gennemgribende renovering er spørgsmålet nu: Hvordan går det på byens unikke hotel?
Hoteldirektør Marianne Bredevang er glad og tilfreds over hotellets nye look og dets nye rammer.
- Gæsterne har taget superpositivt imod det, og vi har fået nogle flotte anmeldelser via bookingportaler og i vores egne gæsteundersøgelser, fortæller Marianne Bredevang.
Moderniseringen af hotellet omfattede alt fra værelser og lobby til det subtropiske badeland. Der er også kommet nye, opdaterede børnezoner.
- Gæsterne fortæller mig, at opholdsområderne udstråler i højere grad en inviterende atmosfære og det gør, at gæsterne færdes mere rundt i fællesarealerne, siger Marianne Bredevang.
Med ny restaurant, en stilfuld cocktailbar og opgraderede møde- og konferencefaciliteter håber The Reef nu også på at tiltrække erhvervsgæster, madelskere og lokale til kvalitet og komfort.
Rene Mellergaard Hansen, Food & Beverage Manager på Quality Hotel The Reef, er stolt over, hvor godt det er gået siden moderniseringen.
- Jeg er virkelig stolt over, at jeg har været med til det her. Det er gået så stærkt. Og det resultat vi har fået ud af det, er ikke bare for os medarbejdere, men også for byen, fortæller Rene Mellergaard.
I morgenmads- og buffetrestauranten Jaco’s er gæsterne vilde med detaljerne i det nyrenoverede samlingspunkt.
- Gæsterne er glade for vores nye indretning i Jaco’s. De lægger mærke til detaljerne, siger Rene Mellergaard.
Det er ikke kun gæsterne, der mærker forandringen. Personalet melder om fornyet arbejdsglæde og øget motivation.
- Vores gæster roser vores nye omgivelser, og det giver arbejdsglæde, fortæller Pia Gottlieb, receptionist hos Quality Hotel The Reef.
Quality Hotel The Reef ønsker at nå længere ud til de lokale, så de kan nyde en aften på hotellet, selvom de ikke bor der.
- Vi vil rigtig gerne have de lokale herned. Man kan sige, at kulturen i Danmark er, hvis man ikke bor på hotellet, så går man ikke derind. Men på The Reef er folk hjerteligt velkommen, fortæller Marianne Bredevang.
Quality Hotel The Reef hviler dog ikke på laurbærrene. Allerede nu planlægges særlige arrangementer, der vil rumme både lokale og turister.