Gå til hoved-indhold
01. oktober 2025 - kl. 18.10

To morgenmøder i Kattegat Silo: Begge handler om LinkedIn

  • 1 af 1
Af: Michael Frederiksen

Jette Hansen og Bas Lundholm van Wijk inviterer igen nordjyske virksomheder til morgenmøde i samarbejde med Erhvervshus Nord og Nordjyske Bank. Det handler om LinkedIn.

LinkedIn er et effektivt medie til at skabe synlighed, styrke relationer og lægge fundamentet for nye samarbejder og salg. Men hvad skal man egentlig poste? Og hvordan gør man det på en troværdig og tillidsfuld måde? Og hvordan skal man gøre på sin private profil kontra en virksomhedsside?

- Sidste gang vidste vi ikke, hvad vi skulle forvente. Bare fordi vi klapper i vores små hænder over LinkedIn, er det jo ikke ensbetydende med, at andre også gør det, men der var 46, der tilmeldte sig. Det er ikke sikkert, at de klappede i deres hænder, da de kom, men vi håber, at de gjorde det, da de gik. Både den feedback vi fik og stemningen under mødet var simpelthen så god, at vi gør det igen med opfordring fra Erhvervshus Nord, som har mærket en efterspørgsel på mere, fortæller Jette Hansen, som til daglig driver SoYou Marketing.

To særskilte morgenmøder
Siden sidste morgenmøde har Jette og Bas oplevet en stigende interesse indenfor LinkedIn, og de har blandt andet afholdt workshops og hjælper lokale virksomheder med LinkedIn. Efterspørgslen på mere viden har været tydelig, og derfor vender de nu tilbage med to særskilte morgenmøder:

Personlige profiler på LinkedIn – hvordan du selv kan blive mere synlig, skabe relationer og bruge din profil som en aktiv del af dit virksomhedssalg og markedsføring eller gøre dig eftertragtet på arbejdsmarkedet.

Virksomhedsprofiler på LinkedIn – hvordan din virksomhed kan stå skarpt, tiltrække kunder og vise troværdighed.

Begge oplæg holdes i en uformel og jordnær tone, hvor LinkedIn bliver gjort håndgribeligt og til at gå til.

- Vi møder mange virksomheder og ledere, der gerne vil bruge LinkedIn, men som ikke helt ved, hvordan de skal gribe det an. Målet med de her oplæg er at give folk et kærligt skub ved at dele LinkedIn op i nogle mundrette bidder, så det kommer til at give mening. Når du bruger LinkedIn rigtigt, bygger du relationer og tillid, som på sigt kan føre til både synlighed og vækst - det kræver ikke en hel marketingafdeling eller 10 opslag om ugen, men derimod en klar retning og lidt struktur, fortæller Bas Lundholm van Wijk som ejer InboundBas.

En jordnær tilgang til LinkedIn
Som altid tager Jette og Bas udgangspunkt i en tilgang, der passer til nordjyske virksomheder: Det handler ikke om at have store armbevægelser - tværtimod - det handler derimod om at være til stede på en troværdig og tillidsfuld måde, og gøre LinkedIn til et værktøj, der faktisk skaber værdi i hverdagen.

- Vores mål er, at deltagerne går hjem og tænker: Det her kan jeg faktisk godt finde ud af, og det giver mening for min forretning, siger Jette.

Sted: Kattegat Siloen, stueetagen

Dag 1: Personlige profiler - 28.10.25 kl.08.00-9.30
https://conferencemanager.events/personliglinkedinmedjettehansenogbasvanwijk

Dag 2: Virksomhedsprofiler - 11.11.25 kl.08.00-9.30
https://conferencemanager.events/virksomhedssidelinkedinmedjettehansenogbasvanwijk

Seneste nyheder

Mest læste nyheder lige nu...