Gå til hoved-indhold
24. juli 2025 - kl. 13.07

Fire måneder med FriskopEvent: To unge gutter sætter fart på teambuilding

  • 1 af 2
  • 2 af 2
Af: Magnus Strøm Bach

For bare fire måneder siden trykkede 20-årige Noah Andersen og 19-årige Joachim Buchholtz på start-knappen. De havde netop genoplivet en gammel virksomhed, som tidligere blev drevet af Joachims far, Henrik Buchholtz. Og der har været fart på siden da.

De første måneder med det genoplivet ’FriskopEvent’ har været både spændende og utroligt lærerige for Noah og Joachim.

- Vi har oplevet stor interesse og er glade for, at flere allerede har kontaktet os med henblik på at få skræddersyet teambuilding-arrangementer, fortæller Noah Andersen.

FriskopEvent har blandt andet startet et samarbejde med Hotel Viking.

- Vi er meget taknemmelige for deres opbakning og stolte over, at de har valgt at støtte op om vores projekt, fortæller Noah Andersen.

For både Noah og Joachim er det en drøm at fortsætte ned ad iværksætter-vejen, og FriskopEvent giver erfaring og arbejdsglæde blandt de to frederikshavnere.

- Noget af det vi sætter allermest pris ved at drive vores egen virksomhed, er friheden – særligt friheden til selv at planlægge vores tid og strukturere hverdagen på en måde, der passer til os, fortæller Joachim Buchholtz.

De to unge drenge har ikke siddet stille. De er i fuld gang med at planlægge nye formater, som vil blive præsenteret indenfor den nærmeste fremtid – blandt andet en pakkeløsning med temabaserede aktiviteter.

- Vi arbejder på at udvikle forskellige tema-pakkeløsninger, som gør det nemt at finde det helt rette format. Et af de nye koncepter kunne være ”Mission Impossible”, hvor vi tager inspiration fra filmene, og fører det ud i virkeligheden med fokus på teambuilding, fortæller Noah Andersen.

Som nystartet selvstændige følger der naturligvis også udfordringer med. Det er en ny verden, og det tager tid at finde sig til rette.

- En af de største udfordringer har været at skabe synlighed og nå ud til vores målgruppe. Men vi ser det som en værdifuld del af rejsen. Det er netop gennem de erfaringer, vi lærer og udvikler os mest, og vi tager det med som en vigtig del af opbygningen af FriskopEvent, fortæller Noah Andersen.

Noah Andersen og Joachim Buchholtz ser lyst på fremtiden og håber at række ud til endnu flere, der kan få glæde af deres koncepter.

FriskopEvent kan findes på Facebook. 

 

Seneste nyheder

Mest læste nyheder lige nu...